.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری میزبان مسابقات والیبال دانشگاه‌های آزاد کشور

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ساری از برگزاری مسابقات والیبال دانشجویان پسر واحدهای دانشگاهی آزاد کشور به میزبانی این واحد خبر داد.

عبدالله نیازآذری صبح جمعه در ستاد برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات سراسری والیبال دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 14تیم برتر منتخبین مناطق دانشگاه آزاد از 31 اردیبهشت ماه در ساری برگزار خواهد شد.
وی افزود: پیش بینی می شود سطح تیم های شرکت کننده در این دوره در سطح بالایی باشد و تیم ها با تمام قوا در ساری حاضر خواهند شد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ساری با اشاره به اینکه هفته گذشته مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور نیز به میزبانی ساری برگزار شده بود، تصریح کرد: در این منطقه که با حضور 17 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان و مازندران برگزار شد، تیم واحد ساری در دیدار پایانی سه بر صفر تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی را شکست داد و قهرمان شد.

به گفته نیازآذری، در دیدار رده بندی این رقابتها هم تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با برتری 3 بر یک برابر واحد رودسر عنوان سوی این رقابتها را نیز از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: پس از پایان این رقابتها تیم منتخب والیبال دانشجویان منطقه سه کشور انتخاب و از روزهای قبل تمرینات آماده سازی خود را نیز به جدیت دنبال می کند.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ساری با اشاره به اینکه تیم منتخب منطقه سه از امیدهای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دانشگاه های آزاد سراسر کشور نیز محسوب می شود ابراز امیدواری کرد: با بازیکنان با انگیزه ای که در تیم منتخب سه وجود دارد، این تیم بتواند جام قهرمانی را در خانه حفظ کند.

وی با اشاره به موفقیت های تربیت بدنی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر اظهار داشت: موفقیت تیم‌های واحدهای دانشگاهی این منطقه در رشته های کشتی، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، وزنه برداری و فوتسال درخشان بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.